Kontakt

Odwiedź nas osobiście w Bratysławie
85101 Bratislava
Po - Pia 10:00 - 21:00
So - Ne 9:00 - 21:00
Sklep jest czynny w godzinach otwarcia.
Można płacić gotówką i kartą zbliżeniową.
FAQ - często zadawane pytania
Lista najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi. Jeśli masz konkretne pytanie, skorzystaj z formularza po prawej stronie, na który postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej.
Czas dostawy towaru zależy od naszej dostępności magazynowej.
Towar oznaczony jako w magazynie wysyłamy każdego dnia roboczego. Średni czas dostawy za pośrednictwem wybranej firmy kurierskiej na terenie Słowacji wynosi 2-3 dni robocze. W przypadku wybrania Słowackiej Poczty średni czas dostawy wynosi 2-3 dni robocze. Status swojego zamówienia można śledzić za pomocą numeru śledzenia, który otrzymaliście na swoją skrzynkę e-mail.
W przypadku produktów, które nie są dostępne w magazynie, czas dostawy zależy od producenta/dostawcy. Ten czas dostawy zależy głównie od szybkości transportu i dostępności towaru w zewnętrznym magazynie, który może znajdować się poza Słowacją. Szczególnie w związku z aktualnymi ograniczeniami na granicach nie możemy zagwarantować takiej samej szybkości dostawy z innych krajów.
Aby uzyskać dokładne informacje dotyczące dostawy takiego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 324 412 884 lub za pośrednictwem formularza kontaktowego.
W trakcie składania zamówienia masz możliwość wyboru spośród różnych oferowanych opcji płatności.
Za swoje towary możesz zapłacić na następujące sposoby:
- Płatność kartą online – poprzez bezpieczny portal płatniczy. Najszybsza i najbezpieczniejsza metoda płatności.
- Płatność przy odbiorze przy odbiorze towaru od kuriera -w zależności od wybranego sposobu transportu istnieje również możliwość zapłaty za towar kartą.
- Płatność gotówką przy odbiorze osobistym -w sklepie Lovec - Aupark Bratislava.
- Płatność na fakturze – odpowiednia dla klientów masowych.
Towary pozostają własnością sprzedającego do czasu całkowitej zapłaty i odbioru, jednakże ryzyko uszkodzenia towaru przechodzi na kupującego z chwilą odbioru towaru przez kupującego. Dane do faktury kupującego nie mogą zostać zmienione z mocą wsteczną po wysłaniu zamówienia.
W przypadku, gdy zamówiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możliwe jest jego zwrócenie. Dzięki naszemu prostemu procesowi zwrotu towaru zrobisz to łatwo, szybko i bez zbędnych zmartwień.
Procedura zwrotu towaru:
- Możesz zwrócić towar w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania.
- Wypełnij formularz zwrotu towaru
- W ostatnim kroku formularza załącz zdjęcie lub skan faktury/paragonu oraz zdjęcie zapakowanego produktu w oryginalnym opakowaniu.
- Wyślij formularz zwrotu towaru.
Podczas wysyłania towaru masz dwie opcje:
- Zapakuj i wyślij towar na własny koszt na adres:
Expandeco - Knifestock,
ul. Stawowa 91,
43-400 Cieszyn,
Polska
Pod tym adresem nie znajduje się siedziba firmy, dlatego nie jest możliwe osobiste dostarczenie paczki. Adres służy wyłącznie do zwrotu towaru.
Warunki zwrotu towaru:
- Data wysyłki towaru do zwrotu musi mieścić się w okresie 14 dni od jego otrzymania.
- Musisz wypełnić formularz zwrotu towaru, w tym podać numer konta bankowego w formacie IBAN.
- Towar nie może być używany, musi zawierać wszystkie oryginalne metki i etykiety, zapakowany w oryginalne opakowanie, aby możliwa była jego dalsza sprzedaż.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru mamy prawo obniżyć zwracaną kwotę o koszty związane z przywróceniem go do stanu sprzedażowego.
Więcej informacji na temat możliwości zwrotu znajdziesz w warunkach reklamacyjnych.
Ochrona danych osobowych naszych klientów jest dla nas priorytetem. Podczas prowadzenia sklepu internetowego KNIFESTOCK przetwarzamy wyłącznie te dane osobowe, które są niezbędne do realizacji zamówienia i są oznaczone jako pola obowiązkowe w procesie składania zamówienia – głównie imię i nazwisko, adres dostawy, numer telefonu oraz adres e-mail.
W przypadku kontaktowania się z nami przez formularz kontaktowy przetwarzamy wyłącznie te dane osobowe, które są oznaczone jako obowiązkowe.
Więcej informacji na temat ochrony danych osobowych i plików cookies znajdziesz tutaj.
Znalazłeś produkt w lepszej cenie? Napisz do nas wiadomość z linkiem do danego produktu przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na email info@knifestock.pl, a my wyrównamy cenę. Jeśli to będzie możliwe, zaoferujemy nawet lepszą cenę.
- Musi to być produkt, który sprzedawca ma na stanie
- Musi to być sprzedawca z Polski
- Musi to być nowy i nieuszkodzony towar, a nie używany.
Po wyrównaniu ceny nie można zastosować kuponu rabatowego. Zastrzegamy sobie prawo do niewyrównania ceny, jeśli proponowana cena jest poniżej naszych wewnętrznych zasad.
Cieszymy się, że to słyszymy. Swoją pozytywną opinię możesz zostawić:
- Przy konkretnym produkcie na naszej stronie, który zakupiłeś
- Na Trustpilote - https://www.trustpilot.com/review/knifestock.pl
- Na Heurece – klikając na logo "sprawdzony sklep" lub bezpośrednio tutaj: https://obchody.heureka.sk/knifestock-sk/recenze/
- Dodając opinię w Google Maps
Dziękujemy za Twoje zadowolenie i czekamy na kolejne zakupy.
Masz inne pytanie? Napisz do nas
Jeśli masz konkretne pytanie, skorzystaj z formularza, na który postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej.
Dane rozliczeniowe
Cabajská 42, 949 01 Nitra
Adres do zwrotu towaru
Shadow Slovakia s.r.o.
Budovateľská 5
940 02 Nové Zámky
Republika Słowacka
Obsługa Klienta
Call Center
Pn - Pt: (8:00 - 16:00)
Pn - Pt: (8:00 - 16:00)